4 januari 2014

Läslampa & övrigt om bokrecensioner

Hej!

För några dagar sedan så köpte jag en läslampa som står vid min fåtölj, där jag brukar sitta och läsa. Jag tycker att det är mycket mysigare om det är bra belysning, så nu har jag den tänd när jag sitter och läser. På bilden ser man även en liten del av min bokhylla, det är mycket böcker som jag läste när jag var mindre. Jag lånar mest böcker på biblioteket.
Nu har jag snart läst ut Twilight, så jag ska börja med Nyckeln. Jag lånade den på skolbiblioteket och det är förmodligen kö, så det är bäst att jag läser ut den så snart som möjligt.
Jag kommer inte att skriva en recension på Twilight när jag är klar med den. Det kommer jag nog däremot göra på Nyckeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!