4 januari 2014

Design snart klar

Nu tror jag att min design på bloggen snart är klar. Jag är faktiskt nöjd med typsnitt, header och bakgrund, vilket är ganska ovanligt (haha). På inläggen som kan upp den 2:e (du kan hitta dem här och här) så blev typsnitten riktigt fula. Jag trodde att de skulle ändras som de andra gjorde när jag bytte typsnitt, men de gjorde de tydligen inte. Jag antar att det var för att jag har kopierat inläggen. Systrar i jeanes-inlägget kopierade jag från min gamla bokblogg, och frågorna till 2013-inlägget kopierade jag från Bokugglan, så de har fortfarande typsnittet Cambria. Det tänker jag inte försöka göra något åt, så om det är jobbigt så får ni leva med det ;)

Nu ska jag sätta mig och läsa ut Twilight. Vi hörs imorgon!

PS. Har ni sett Bokugglan's nya design?

Note: Jag har kommit på hur man ändrar typsnitt nu. Puuuuh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!