7 januari 2014

Dags för en resa till Engelsfors

Hej!
Sara Bergmark Elfgren & Mats Strandberg

Förlåt för dålig bloggning. Jag har i alla fall läst ut Twilight så nu kan jag välja helt vilken bok jag ska läsa. Det är skönt när man precis har läst ut en hel serie, man kan läsa vilken bok som helst. Jag har börjat läsa lite i Nyckeln faktiskt. Jag har ju precis läst ut en sträckläsningsserie, och nu kommer jag nog att sitta fast i en till liknande bok. :) Jag antar att det blir en recension på den, eftersom att det var ganska länge sedan jag skrev en ordentlig recension. Det är dags för det, mina inlägg är ganska tråkiga just nu ;)








Har någon annan läst Nyckeln? Vad tyckte ni? :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!