15 januari 2014

3 sidor läsning sedan sist

Hej!

Idag lämnade jag ett antal böcker på biblioteket. Det var dags, det var bara några dagar tills de skulle ha blivit försenade. Jag lånade inga nya böcker, jag har flera stycken som behöver läsas och det är lite svårt att läsa böckerna som man vill läsa senare. Så har jag gjort fram till nu, hehe. Skjutit upp och nästan inte läst alls mycket.

Nu tänkte jag börja läsa lite mer i alla fall. Minst 3 böcker /månad. Jag hoppas att jag kommer göra det i januari, jag hade ju även tänkt att försöka blogga lite mer och så (som jag säger i varje inlägg, i know), men vi får se hur det går.

Just nu läser jag i alla fall Förgiftade äpplens klubb. Jag har kommit 3 sidor. Det går framåt det här.

Yeey.

Nu ska jag göra läxor och sätta mig och läsa. Jag ska försöka skriva Nyckeln-recensionen och göra ett annat inlägg som jag planerade. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!