12 januari 2014

Hejdå Engelsfors

Nu är Nyckeln utläst, det känns både skönt och lite synd. Den var väldigt spännande och jag håller på med en recension av den.

Jag älskar att bara ta en tjock bok och typ godis och bara sitta och läsa i en fåtölj. Nu har snön kommit också, även om det är lite sent med julkänsla i mitten av januari. Har inte januari gått extremt fort? Dagarna bara springer iväg.

Jag har funderat på vilken bok jag ska läsa nu, och mitt val blev en lite kortare bok eftersom att jag vill läsa mer varierat. Den heter Förgiftade äpplets klubb och är skriven av Lily Archer. Den har jag bara hört lite grann om, men den ska jag läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!