21 januari 2014

Header-ändringar

Hello!

För det första så har jag just publicerat Nyckeln-recensionen. Vill du läsa den? Scrolla bara ner en liten bit :)

Jag har gjort en liten ändring i min header. Kanske inget som märks supertydligt, men ändå. Hade jag varit en bloggläsare så hade jag stört mig rätt mycket på det, nu är det fixat i alla fall. Här kommer lite före och efter-bilder:
Före. Texten i cirkeln är rätt otydlig.
Efter. Jag har fyllt i med vitt och bytt typsnitt. Lättare att läsa.
Jag hoppas att det gjorde det lättare att läsa. Jag tycker i alla fall det. Vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!