30 januari 2014

10 saker om mig

1. Jag älskar böcker. Jag läser nog alla böcker jag kommer åt, och tycker verkligen att det är roligt. Det är något speciellt med att läsa, som att man liksom hamnar i den världen. Jag älskar det i alla fall!

2. Jag tycker att det är ganska roligt att rita. Det betyder inte att jag är bra på det, men jag tycker att det är kul. Inte direkt att teckna av kändisar eller så, men jag tycker att det är kul att bara rita typ ett träd. Haha.

3. Jag är riktigt dålig på att dansa. Jag kan verkligen inte. Haha, jag ser ut som typ en struts eller något liknande. Inget som jag ägnar min tid åt direkt.

4. Jag är kristen :D

5. I am a Directioner. Jag ska på 1D-konserten och tycker att de är aasbra.

6. Min favoritbok när jag gick i lågstadiet (förutom Harry Potter då) var Ingo av Helen Dunmore. Jag älskade den verkligen, jag sträckläste alla delarna och tänkte hur fränt det skulle vara om man hade en sjöjungfrustjärt och bara simmade iväg.

7. Jag tycker väldigt mycket om ugglor. Det är så sött, jag samlar typ på ugglor!

8. En bok som jag inte gillar är Tankeläsaren, jag trodde att den skulle vara bra, men det var den inte.

9. Hehe, jag tycker om ordning och reda. Därför har jag alla mina skolböcker i mitt skåp sorterade efter ämne i mappar i olika färger.

10. Jag är nog den flamsigaste personen i världen. Jag kan skratta åt helt "o-roliga" saker jättelänge! Hahahahhahahhahahahahahaah OROLIGA xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!