4 februari 2014

Jag drunknar i plugg

Hello!

Förlåt för att jag inte har varit särskilt aktiv på bloggen under helgen och veckan. Jag har extremt mycket i skolan, så detta är bara ett snabbt inlägg som jag gör i min plugg-paus ;) Jag hoppas att det är OK, jag har ingen tid att läsa på heller liksom. Har man en bokblogg så måste man läsa. Vilket är lite si och så just nu. Hehe. Efter den här veckan ska jag minsann läsa en miljard tusen sidor. Jag ska i alla fall försöka. Hihi det går säkert asbra.

I alla fall, just nu (borde i alla fall) sitter jag och pluggar till morgondagens matteprov. Jag fattar ingenting. HJÄLP MIG WAAAAH

Hejdå. Vi ses när jag har överlevt de närmaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!