31 december 2013

Bye bye 2013

Haha, i varje inlägg som jag gör så säger jag att jag ska blogga mer och oftare. Det har inte riktigt blivit så i alla fall, men jag hade tänkt att göra en "Bästa böcker 2013", men sedan såg jag ett inlägg från Bokugglan som var mycket roligare. Även om 2014 börjar imorgon, så tänkte jag faktiskt lägga upp det inlägget imorgon. Det ska jag ladda upp från min dator (detta lägger jag upp på mobilen). Jag lovar nu att försöka göra i alla fall 1 inlägg/dag, och mycket fler recensioner. När man är lite fast i en bokserie med varje bok flera hundra sidor så blir det lite svårt att skriva recensioner. ;)

Vi hörs imorgon, ni får ha en underbar nyårsafton och titta på fyrverkerier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!