5 februari 2014

Jag överlevde

Flyga Högt av Katarina von Bredow.
Nu är det mesta för denna vecka klart. Så OTROLIGT skönt! Jag hatar när man har supermycket i skolan och blir superstressad och hinner bara sitta och superplugga. Nu ska jag läsa, läsa och läsa. Och skriva lite här kanske. Ni kanske har sett det, men jag har faktiskt ändrat headern igen. Jag är nöjd med denna, och förhoppningsvis så stannar den ett bra tag till. Design är så svårt. Jag kan inte koda så jag kan inte riktigt ändra så mycket. Men nu känns det faktiskt bra.

Boken jag fortfarande läser är Beautiful Creatures. Jag är bara på sidan 118 av typ 500, det kommer nog att ta ett tag till inser jag. Efter skolan idag, medan jag väntade på bussen så hann jag gå till bibblan en stund. Jag hittade en bok som jag har velat läsa ett tag, Flyga Högt av Katarina von Bredow. Den verkar riktigt bra och jag har hört från många att den är det. Ser fram emot att läsa den! Vi får väl se när det blir dags. Den har i alla fall ett riktigt snyggt omslag, tycker jag.

Vi ses! Jag har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp under morgondagen. Håll utkik här då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!