26 februari 2014

För länge sedan...

...hade jag en bokblogg som jag faktiskt skrev på ibland.

Nu var det vääääldigt många dagar sedan jag skrev någonting här. Det är nästan lite synd, det är så roligt men stressigt att blogga. Nu har jag kommit på ett bra sätt att blogga från mobilen och då blir det genast så mycket enklare, jag är nästan aldrig inne på min dator. Men... Nu ska jag försöka blogga varje dag.

Vad har då hänt sedan sist?

Jag har läst ut Beautiful Creatures och haft sportlov. Det var så otroligt skönt med ledigt och man kanske kunde ha bloggat lite då, men nej nej. Den var jättebra och jag ska göra en muntlig bokredovisning på svenskan om den, så inom de närmaste dagarna kommer troligtvis en recension upp. Det tar ganska mycket tid och så men jag ska försöka.

Vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!