6 februari 2014

Bokbloggar - stressigt och kul

Att ha en bokblogg är jätteroligt. Jag har haft flera stycken, men varit missnöjd med bloggnamnet etc. Jag hade då Wordpress-bloggar, och nu när jag gick över till Blogspot så trivs jag superbra. Jag är bara inte så bra på att hålla t.ex. 1 inlägg om dagen, det funkar inte riktigt. Det blir mest bara stressigt, så jag har inte riktigt bloggat så bra den senaste tiden. Jag känner att det vore väldigt roligt om man kom in i någon slags "vana", att skriva massor. Jag läser inte jättemycket heller, och när man har en bokblogg så blir man nästan lite stressad av att man borde läsa hela tiden. Det är ju liksom det som allt handlar om. Det heter faktiskt bokblogg. Då måste man läsa.

En del dagar, då jag har haft mycket tid att skriva, så har jag gjort tidsinställda inlägg till dagen därpå. Ibland till och med till flera dagar i sträck. Detta är till exempel ett tidsinställt inlägg. När jag skriver detta så är klockan halv åtta, och när det publiceras så är den halv nio på morgonen. Rätt coolt, faktiskt. 

Jag är i alla fall väldigt glad att jag började bokblogga på riktigt, det är ju sååå roligt. 

Har du en bokblogg? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det någon bok som jag borde läsa? Någon som jag läst, men borde recensera? Har du något bra boktips, eller kanske en egen bokblogg som jag borde kolla in? Kommentera bara!